POŠKOZENÁ ZÁSILKA
Co dělat, když...
... dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás, prosím, pomocí e-mailu, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. Budeme Vás kontaktovat co nejdříve, a to buď v pracovních dnech nebo i o víkendu, abychom daný problém vyřešili co nejdříve k Vaší spokojenosti.
... je dodávka poškozena (zjistíte poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost balíků, příp. poškození krabice) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Česká pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a občanský průkaz. Pracovník České pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti pomocí e-mailu (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Budeme Vás kontaktovat co nejdříve a informovat Vás o dalším postupu.
Uloženka.cz
Vyvarujte se převzetí poškozené zásilky a na místě tuto skutečnost se zaměstnancem projektu Uloženka.cz ihned vyřiďte. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti pomocí e-mailu (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Budeme Vás kontaktovat co nejdříve a informovat Vás o dalším postupu.
... jste si vyzvedli zboží osobně a přesto jste doma zjistili, že je poškozené
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné nám písemně oznámit tuto skutečnost e-mailem, a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité – po použití (nošení oblečení, použití suvenýru atd.) nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodu zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál.
Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží čisté a hygienicky nezávadné. Provozovatel FanObchod.cz je oprávněný odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
O průběhu celé reklamace budete informováni maily.
Kdykoliv si také průběh celého procesu můžete ověřit právě pod RMA číslem pomocí emailové zprávy.
Vyřízení reklamace
Přijaté žádosti o reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratším čase.